Bloggtorka

Jag har inte skrivit på hur länge som helst. Var det innan sommaren eller? Vette fan :P
Anyways, mycket har hänt. Jag har börjat på SU, Civilekonom. Fyra lärorika (?) år framför mig. Det har gått två veckor sedan jag började och jag känner redan en gemenskap bland eleverna. Det är skönt då vi är 150 personer som går mitt program. Galet många.
Hade en OTROLIG sommar. Både negativ och positiv. Tror aldrig jag har saknat personer på det här sättet förut. Helt galet jobbigt att vara ifrån vissa. Det gjorde så ont i hjärtat att det ville brista.
Men har aldrig upplevt så sjuka saker heller. Två veckor med VRG-gänget. Alltså OMG. Fy fan vad kul jag hade med er. Kommer sakna er, vet att det aldrig kommer vara som förut. Alla följer sin väg i framtiden. Sådant är livet. Tacksam för de år jag fick med er! Vi ses snart!
Bilder kommer snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback