Två veckor

Det var hela två veckor sedan jag skrev sist. Galet länge men det har inte hänt så mycket måste jag säga. Varit upptagen med... vad annars? Skolan! Pluggat jävligt mycket fysik och ändå går det inte bra haha, hur går det ihop egentligen? Jag måste vara väldigt trög i huvudet :P däremot fick jag MVG i alla kurser som jag läste förra terminen (3 alltså :P).

En kul sak som däremot hänt är att Elgen, Erik, Axel, Wille och jag har bokat våra biljetter till Grekland och imorgon bokar vi nog till Turkiet också! Fan vad kul! Längtar till sommaren! 2 veckor med ett galet gäng =)

I onsdags skrev vi "snälla" kommentarer till alla i klassen. Jag är tydlingen "klassens kusin vitamin" enligt någon i klassen, haha! Har ni hört uttrycket? SJukt! Sedan fick jag en till kommentar som löd: "Hur orkar du vara så energisk när du är så liten?" Hur tar man det? :P Kul grej i alla fall. Fick även diverse snälla adjektiv som var trevliga att läsa! Tack! Många verkar tydligen tycka att jag är en energisk tjej, no shit? :P


Godnatt ! Måste sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback