Long time no see

Jag vet att jag inte skrivit på länge och det är mestadels mitt fel men jag måste också få skylla lite på skolan. Vi har faktiskt haft otroligt stressigt med flera inlämningar i varje ämne och 100-projektet på det. Så ja, mycket av min tid har gått till plugg.

Jag tycker det är jobbigt för det känns som vi är i en onödig fas mellan 3:an och studenten. En fas som liksom inte betyder något men som samtidigt betyder allt. Den här perioden ska betygen sättas och det är även sista chansen för dig att umgås med dina klasskamrater. Jag får lite ångest över det.

Snart är det dock sommar och då fan! Jag längtar otroligt mycket! Jag ska umgås med mina vänner och åka utomlands. Det enda negativa är att jag kommer vara ifrån min pojke så länge. Vi får hoppas att han tar en spontanresa till Grekland <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback