SJuk

Åh vad jag hatar att vara sjuk, verkligen! Igår var värsta dagen, snöt mig varje 3 minuter så min näsa blev helt röd :S blä! Tur att jag mår bättre nu men jag är fortfarande inte helt frisk :( Sen i lördags missade jag också Viktors 18 årsfest så det var lite tråkig. Hade ont i huvudet och grejer så det var väl lika bra att stanna hemma så man inte blir värre.

Anyway, imorgon är det en ny vecka! Hmm, inte såå taggad men det är väl mest fysiken som får mig att bli deppig annars är det okay (jag vet att jag tjatar mkt om fysiken men jag tycke inte alls om den;/).

Imorgon kommer också ett nytt avsnitt av True Blood =) sista för säsong 2 så nu måste jag sitta och längta :P haha

Nej nu ska jag kolla lite på The Hills och äta chocklad =) Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback