Söndag

Nu ska jag vara lite seriös här och skriva vad jag har gjort denna helg =) I fredags hade några tjejer från klassen och jag en jätte mysig middag hemma hos Elisabeth! Kyckling och potatis med Genfors egna tomatsås blev det! Sen blev det idolkollande och massa skvaller ;) mys!

På lördagen pluggade jag en del men hade en intressant upplevelse när jag och Emelie var inne i en sexbutik för att köpa present till vår kära kompis Sabrina. Det var en liten annorlunda upplevelse måste jag säga. Människor i alla åldrar gick in och ur i affären och de var helt oberörda av att det hängde ett dussintals dildosar från taket, eller som tjejen som jobbade där sa "stavar". Jag är i alla fall inte helt bekväm i det :P haha

På kvällen var jag hos Sabrina då och käkade lite middag och sen var det väldigt många människor som kom samtidigt! Hennes hus var helt fullt men det var  ändå mysigt att träffa Olivia, Emelie och Jossan igen! Lite efter tio träffade jag patrik =)

Nu sitter jag här en söndagskväll efter allt plugg och är helt slut. Borde kanske gå och lägga mig, börjar trots allt 9 imorgon. Snart efter att jag uppdaterat Restaurant City en sista gång. HAHA helt besatt!

Vill bara rekommendera en serie the vampire diaries, SE DEN NU!

Puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback