Efter provtiden

Sitter här i skolan i Datatorg 1 och väntar på Elisabeth. Hade prov i Fek A för en kvart sen, det gick ändå ganska bra tror jag. Matten som man behöver använda för att lösa problemen är typ grundskolematte ;O  hhaa as enkelt! ;)

Idag måste jag säga grattis till mig och patrik för vi firar 2.5 år tillsamman! :D Kul va? Ska träffa han efter skolan idag och vi får se vad för för mysigheter vi hittar på :P Vad ska ni hitta en sådan tisdag som denna?

Har ganska mycket plugg denna vecka. På fredag har jag samhälleinlämning och mån och tis har jag prov i Rättskunskap och Biologi B :p Jobbigt! Jag vill egentligen bara ha höstlov för då ska jag åka till ENGLAND OCH SHOPPA ! :D :D

PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback