Torsdagkväll

Har skickat in RK-reflektionen och dessutom börjat lite på instuderingsfrågorna för biologin. Men var så himla trött idag efter träningen, har pluggat hur mycket som helst denna vecka känns det som så behövde ta det lite lugnt.

Fick tillbaka två prov idag, fysik b och RK.
Fysik B provet gick bättre än förväntat. Det var skit svårt men ändå fick jag mvg poäng men ingen sol så det blev ett starkt vg. Gansla nöjd måste jag säga men det är ändå lite surt för jag missa mvg:t med ett slarvfel :/ Aja shit happens.

RK provet gick väl helt okay det med. Läraren rättade lite konstigt men hon tyckte om mycket av det jag skrev.

En rolig sak är att jag missade 50% av g-frågorna på båda proven. HAHA g-frågor kan vara svåra ibland :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback