Söndag

Det är skolan imorgon och för en gångskull känner jag ingen söndags ångest. Har pluggat lite idag dock men jag har inget prov nästa vecka så det är därför jag inte har panikångest =) Har istället varit med Patrik halva dagen! Det var mysigt <3

Är otroligt taggad till Elisabeths och min idrottslektion som är dans. Det ska blir sjukt kul att få plåga mina klasskamrater lite :P Kommer vara mycket styrka involverat så vi kommer få se om de "starka" killarna i klassen pallar :P haha fan va kul! Är däremot lite nervös för att tappa takten och att räkna in. Suger på att hitta takten i låtar, är verkligen omusikalisk :P


"Je veux ton amour

Et je veux ta revanche
 
Je veux ton amour"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback