Saco mässan i Älsjö

saco

Hallå! Ska ni gå på Saco mässan 3-4 december? Det ska jag i alla fall! Vet inte riktigt vad jag vill göra efter gymnasiet eller jo lite vet jag. Jag vill 99% plugga vidare, så frågan är egentligen vad? Har tänkt på massor av saker men vill inte välja helt fel liksom. Ekonomi, marknadsföring, dietist, idrotthögskolan, pilot, sjukgymnast. Det finns väldigt mycket som verkar intressant! Fysik vill jag i alla fall aldrig mer plugga. Never! :P Det är bara att kämpa sista terminen nu. Jag hoppas verkligen mässna hjälper mig!



Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad du än väljer, kommer du klara det GALANT!

Jag tror alltid på dig i alla fall :)

2009-11-29 @ 18:35:37
URL: http://rosalavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback