RÅDHUSET

Var idag vid Råshuset för att hämta ut en dom som jag skrev igår i bloggen. Natalie hade redan hämtat ut den för några dagar sedan och det var inga problem. Hon sa att domen var ca 25 sidor långt. Så efter skolan åkte jag till Rådhuset och sa att jag kommer från VRG och läser rättskunskap i skolan och skulle gärna vilja få domen. Jag fick en stor pärm och letade upp målet jag var och kollade på och frågade om jag kunde kopiera. Absolut sa de men saken var att det visade sig att man endast fick kopiera 9 sidor därefter kostade det massa pengar. 50kr för den tionde sidan och sedan 2 kr per sida. Galet va? Natalie fick hela 25 sidor gratis men jag var tvungen att betala. De sa att det kostade 110 kr för dessa 25 sidor. Aldrig i livet tänkte jag. Varför ska jag betala liksom? Blev skit lack. Kopirade 9 sidor och stack. Fuck dem!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback