Fysik

Imorgon gäller det. Vi får se hur det går på fysikprovet. Usch! Vill bara ha det överstökat.

Slutar 13.30 imorgon, så efter det ska jag en snabbis till Rådhuset och få domen på en rättegång jag och Natalie var på för några veckor sedan. Är tvungen att skriva en reflektion tills på torsdag för rättkunskapen :S max en A4. Därefter ska jag försöka kolla på ett par skor från dinsko som jag hittade på internet. Hoppas de finns i affären.

Jag tror Patrik slutar 16 (?) imorgon. Ska träffa honom efter jag gjort alla min ärenden. Längtar! Har inte hunnit umgås med honom ordentligt eftersom jag har haft galet mycket plugg denna helg. Kan iför sig inte säga att jag har mindre plugg nu; 3 inlämningar + ett prov denna vecka. GALET!

Vill hälsa Martina välkommen till Facebook! Hon blev medlem idag ;) Grattis!

Puss, saknar min patrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback