Diss av lärare

Idag klockan 16.30 skulle jag ha mitt mentormöte. Sprundlandes glad och förväntansfull träffade jag pappa strax innan halv och gick till klassrum 3.1 där vi skulle träffa mentorn/läraren. Fem minuter hade gått och ingen kom. Jag sprang förtvivlad upp till expeditionen och letade efter läraren i hans rum. Men ingen var där. Efter en kvart sprang jag runt hela skolan och fortfarande hade han inte dykt upp. Klockan 17.00 åkte min pappa hem och jag satte mig vi en data och kände mig bortglömd.

Patrik sa att jag skulle bli gladare om jag kramade honom i en timma. Det tyckte jag om men var tvungen att träna så kunde inte träffa honom. Dock hoppas jag han kommer och kryper ner hos mig ikväll =)



Suddig men söt bild! <3 Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback